Klachtenprocedure
Op uw klacht, die vertrouwelijk wordt behandeld.
wordt uiterlijk binnen 2 weken gereageerd.
- Eerst een proefles daarna beslissen!
- 55 jaar ervaring, 100% deskundig
- Welkomstpakket en Voordeelpakketten
- Eerst een proefles daarna beslissen!
- 55 jaar ervaring, 100% deskundig
- Welkomstpakket en Voordeelpakketten
Bemiddeling- en Geschillenregeling
De leerling die klachten heeft over de overeenkomst, opleiding of de aangeboden diensten dient deze ter plaatse aan de betrokken personen kenbaar te maken, teneinde hen de gelegenheid te bieden de klachten ter plaatse te proberen op te lossen.
Indien de klachten niet naar tevredenheid kunnen worden opgelost, kan de cursist deze schriftelijk voorleggen aan de directie van Verkeersschool Sijtsma
Reinder Buysingweg 47
8917 DK Leeuwarden
Op uw klacht, die vertrouwelijk wordt behandeld, wordt uiterlijk binnen 2 weken gereageerd. Indien het niet mogelijk is om binnen de termijn te reageren, dan wordt u daarvan in kennis gesteld.
Heb je een klacht?
In dit formulier kun jij je klacht kwijt.